Ciklična dieta z jogurtom

Dieta za prečiščevanje telesa in izgubo kilogramov

Dieta z jogurtom je odlična za to, če bi želeli telo prečistiti od težke in kalorične hrane, se znebiti odvečnih toksinov v telesu, zmanjšati občutek napihnjenosti in zgage v želodcu ter si urediti dobro prebavo. Hkrati pa boste z dieto izgubili veliko odvečne tekočine, ki zastaja v telesu. V prvih petih dneh velike diete z jogurtom boste izgubili okoli 2 do 3 kilograme, pri mali dieti z jogurtom pa boste vsak teden izgubili 1 kilogram.

Vnos kalorij pri mali in veliki dieti z jogurtom

Dieta z jogurtom je sestavljena iz velike diete, ki traja pet dni, temelji na povečanem vnosu jogurtov, je namenjena prečiščevanju telesa in je bolj restriktivna pri vnosu kalorij, saj boste zaužili 800 kalorij dnevno. Pri veliki dieti se izguba kilogramov najbolj pozna. Petdnevni dieti za čiščenje telesa sledi mala dieta z jogurtom, pri kateri boste vsak dan vnesli v telo od 1200 do 1300 kalorij. Dieta z jogurtom je zasnovana tako, da jo lahko koristite ciklično in za daljši čas. Na primer, 7 dni se držite jedilnika za malo dieto, nato ponovno naredite 5 dnevno kuro velike diete in tako naprej.

Dodatni napotki pri dieti z jogurtom

Dieta z jogurtom je sestavljena iz treh obrokov na dan (zajtrk, kosilo in večerja). Če si boste med obroki zaželeli malice, ker boste že lačni, lahko jogurt pojeste za malico, namesto da ga pojeste med glavnim obrokom. Hkrati je priporočljivo, da med dieto popijete čim več tekočine, kot je navadna negazirana voda in nesladkani zeliščni čaji, ter skušate večkrat na teden zmerno telovaditi. Če se boste odločili za podaljšanje diete, je najbolje, da se o tem posvetujete z vašim osebnim zdravnikom.

Za hitrejše rezultate pri hujšanju priporočamo, da se držite personaliziranega jedilnika.

Če še niste, si izračunajte Indeks telesne mase.

Dieta

1. danZajtrk: 150 ml jogurta z 1,5 % m.m. in 150 g ananasa
Kosilo: 50 g rženega kruha, skleda zelene solate z začimbami po želji, prelita z jogurtom, 1 banana
Večerja: 200 g postrvi pečene brez maščobe, 200 g kuhanega krompirja, 200 g kuhane blitve
2. danZajtrk: 150 ml sadnega jogurta, 200 g jagod
Kosilo: 100 g integralnih (polnozrnatih) testenin, 60 ml paradižnikove omake, 100 ml jogurta
Večerja: 150 g nemastnega sira ali skute, 50 g integralnega (polnozrnatega) kruha, 200 g redkvic
3. danZajtrk: 150 ml jogurta, 200 g lubenice
Kosilo: 50 g kuhanega riža, 200 g kuhanega graha, 200 g solate iz rdeče pese
Večerja: 200 g pečenega piščančjega belega mesa, solata iz 200 g zelene paprike in 400 g paradižnika, sadni jogurt
4. danZajtrk: 150 ml sadnega jogurta, 150 g jabolk
Kosilo: 200 ml juhe iz sampinjonov, rezina rzenega kruha, 400 g zelenjave tenstane na vodi (bucke, jajcevec, korencek, sampinjoni)
Večerja: 100 g piscancjih hrenovk, 400 g solate iz kumar prelite z jogurtom
5. danZajtrk: 150 ml jogurta s 30 g kosmičev
Kosilo: 200 g kuhanega osličevega fileta, 100 g kuhanega korenčka, 200 g kuhanih špargljev (belušev), 200 g kuhane cvetače
Večerja: 100 g krompirja začinjenega z jogurtom in začimbami po želji, zelena solata začinjena z limoninim sokom
6. danZajtrk: 30 g grahamovega peciva, 8 g masla (pol majhne kocke), 30 g kuhane šunke, 150 g jabolk, 200 ml sadnega jogurta
Kosilo: 90 g pečenih telečjih jeter, 150 g kuhanega slanega krompirja, 200 g solate iz belega zelja, 150 ml jogurta
Večerja: 150 g skute, 200 g svežega korenčka, 200 g redkvic, 30 g rženega kruha
7. danZajtrk: rezina črnega kruha, pol kockice masla, 1 žlička marmelade, 100 g hruške, 150 ml sadnega jogurta
Kosilo: 150 g pečenega osliča, 100 g kuhanega krompirja, 100 g zelene solate, 200 ml jogurta
Večerja: 150 g pečenega piščančjega mesa, 200 g kuhane mešane zelenjave
8. danZajtrk: 150 ml sadnega jogurta, 200 g jagod
Kosilo: krožnik testenin s skuto ali nemastnim sirom, nastrganim v testenine, 200 ml pomarančnega soka
Večerja: 2 jajci pečeni brez maščobe, 300 g kuhane špinače, 125 g kuhanega krompirja, 200 ml jogurta
9. danZajtrk: rezina rženega kruha, pol kockice masla, 30 g piščančjega mesnega narezka, 100 ml pomarančnega soka
Kosilo: 125 g kuhanega riža, 200 ml jogurta, 100 g ananasa
Večerja: 150 g pečenega puranjega zrezka, mešana solata začinjena z limoninim sokom, 200 ml jogurta
10. danZajtrk: rezina integralnega (polnozrnatega) kruha, pol kockice masla, 1 žlička marmelade, 1 banana
Kosilo: 150 g testenin, 300 g kuhane zelenjave po želji, 200 ml sadnega jogurta
Večerja: rezina črnega kruha, 100 g tune (iz vode), 150 g mešane solate po želji, 150 g jogurta
11. danZajtrk: 200 ml jogurta, 75 g skute, 150 g jagod
Kosilo: 400 g razne tenstane zelenjave, rezina rženega kruha, 200 ml soka iz borovnic
Večerja: 1 pecivo, 100 g piščančjih hrenovk, 2 paradižnika, 200 ml sadnega jogurta
12. danZajtrk: rezina koruznega kruha, 2 žlici sirnega namaza, 1 kumara, 150 g sadnega jogurta
Kosilo: 200 g pečenega telečjega kotleta, 200 g sveže zelenjave prelite z jogurtom
Večerja: 200 g lubenice, 200 g sadnega jogurta