Dieta kemičnega razkroja – 11 dni

Dieta kemičnega razkroja – 11 dni
dieta s kemičnim razkrojem - 11 dni

Omenjena dieta je bila razvita v UAB univerzitetnem kliničnem centru v Alabami, ZDA. Če se striktno držimo predpisanih obrokov, dnevno zaužijemo 800-1000 kalorij, kar v 11 dneh lahko pomeni izgubo do 9 kilogramov.

Potek

Predpisanih obrokov se moramo strogo držati, saj kombinacija živil in vnos manjšega števila kalorij pomeni učinkovitejše in hitrejše porabljanje maščobnih zalog v telesu. Optimalen rezultat je torej odvisen od nas samih, glede na to kako natančni bomo pri sledenju predpisanega jedilnika.

Opozorila

  1. Potrebno je natančno sledenje predpisanemu režimu obrokov. Teh ne smemo mešati med seboj, niti jih ne smemo nadomeščati z drugimi živili.
  2. Če natančna količina živila ni navedena, ga lahko zaužijemo kolikor želimo, a pri tem ne pretiravamo.
  3. Lahko se uporabljata le sol in poper. Druge začimbe niso dovoljene.
  4. Prigrizki med obroki NISO dovoljeni.
  5. Kljub visoki učinkovitosti diete, se je smiselno pred začetkom posvetovati z zdravnikom.

Za hitrejše rezultate pri hujšanju priporočamo, da se držite personaliziranega jedilnika.

Če še niste, si izračunajte Indeks telesne mase.

Dieta

1. danZajtrk: črna kava ali čaj, pol grenivke, 1 preprečenec, 1 žlička arašidovega (kikiriki) masla
Kosilo: 1/2 skodelice tune, 1 prepečenec, črna kava ali čaj
Večerja: 2 rezini mesa (90 g), 1 skodelica stročjega fižola, 1 skodelica pese, 1 majhno jabolko, 1 skodelica vanilijevega sladoleda
2. danZajtrk: 1 jajce, pol banane, 1 prepečenec, črna kava ali čaj
Kosilo: 1 skodelica skute, 5 slanih krekerjev (npr. Tuc krekerji)
Večerja: 2 hrenovki, 1 skodelica brokolija, pol skodelice korenja, pol banane, pol skodelice vanilijevega sladoleda
3. danZajtrk: 5 slanih krekerjev, 1 rezina sira Gauda (z manj maščobe), majhno jabolko, črna kava ali čaj
Kosilo: 1 trdo kuhano jajce, 1 prepečenec
Večerja: 1 skodelica tune, 1 skodelica repe, 1 skodelica cvetače, pol melone (manjše), pol skodelice vanilijevega sladoleda
4. danZajtrk: Danes se ne držite diete. Jejte normalno in zmerno.
5. danZajtrk: črna kava ali čaj, pol grenivke, 1 preprečenec, 1 žlička arašidovega (kikiriki) masla
Kosilo: 1/2 skodelice tune, 1 prepečenec, črna kava ali čaj
Večerja: 2 rezini mesa (90 g), 1 skodelica stročjega fižola, 1 skodelica pese, 1 majhno jabolko, 1 skodelica vanilijevega sladoleda
6. danZajtrk: 1 jajce, pol banane, 1 prepečenec, črna kava ali čaj
Kosilo: 1 skodelica skute, 5 slanih krekerjev (npr. Tuc krekerji)
Večerja: 2 hrenovki, 1 skodelica brokolija, pol skodelice korenja, pol banane, pol skodelice vanilijevega sladoleda
7. danZajtrk: 5 slanih krekerjev, 1 rezina sira Gauda (z manj maščobe), majhno jabolko, črna kava ali čaj
Kosilo: 1 trdo kuhano jajce, 1 prepečenec
Večerja: 1 skodelica tune, 1 skodelica repe, 1 skodelica cvetače, pol melone (manjše), pol skodelice vanilijevega sladoleda
8. danZajtrk: Danes se ne držite diete. Jejte normalno in zmerno.
9. danZajtrk: črna kava ali čaj, pol grenivke, 1 preprečenec, 1 žlička arašidovega (kikiriki) masla
Kosilo: 1/2 skodelice tune, 1 prepečenec, črna kava ali čaj
Večerja: 2 rezini mesa (90 g), 1 skodelica stročjega fižola, 1 skodelica pese, 1 majhno jabolko, 1 skodelica vanilijevega sladoleda
10. danZajtrk: 1 jajce, pol banane, 1 prepečenec, črna kava ali čaj
Kosilo: 1 skodelica skute, 5 slanih krekerjev (npr. Tuc krekerji)
Večerja: 2 hrenovki, 1 skodelica brokolija, pol skodelice korenja, pol banane, pol skodelice vanilijevega sladoleda
11. danZajtrk: 5 slanih krekerjev, 1 rezina sira Gauda (z manj maščobe), majhno jabolko, črna kava ali čaj
Kosilo: 1 trdo kuhano jajce, 1 prepečenec
Večerja: 1 skodelica tune, 1 skodelica repe, 1 skodelica cvetače, pol melone (manjše), pol skodelice vanilijevega sladoleda