15 dnevna hitra jajčna dieta

Jajčna dieta je zasnovana tako, da z njeno pomočjo lahko v zelo hitrem času izgubite kar do 15 kilogramov, pri čemer boste že v prvih petih dneh izgubili od 2,5 do 5 kilogramov. Dieta z jajci traja 15 dni, za kar je sestavljen tudi spodnji jedilnik za vsak dan posebej. Vsak teden si boste lahko privoščili odmor v trajanju 2 do 3 dni. Takrat lahko jeste normalno, a še vedno zmerno.

Opozorilo pri dieti z jajci, ki je bogata z beljakovini

Hitra dieta z jajci je precej restriktivna, saj v celem dnevu ne boste užili večjih količin hrane, kot ste jih morda bili vajeni do sedaj. Vendar pa boste pri tem pridobili veliko jajčnih beljakovin, ki so ključne za optimalno delovanje telesa. Če se soočate z določenim kroničnim zdravstvenim stanjem, je priporočljivo, da se pred dieto posvetuje s svojim zdravnikom.

Enostavno vzdrževanje izgubljenih kilogramov po dieti

Posebnost diete z jajci je v tem, da boste lahko enostavno vzdrževali izgubljeno telesno težo tudi, ko boste prenehali z dieto in boste pričeli jesti normalno. Ko boste izgubili 15 kilogramov, tedaj lahko vzdržujete to težo tako, da se vsak ponedeljek držite prehranjevanja po spodnjem jedilniku, ostale dni v tednu pa jeste normalno. Ponedeljkov jedilnik je sestavljen iz:

  • Zajtrk: 1 limonada brez sladkorja (možnost uporabe umetnih sladil)
  • Kosilo: 1 jajce, 1 prepečenec, 1 paradižnik (lahko še eno jabolko)
  • Večerja: 1 paradižnik, 1 prepečenec (po želji še eno jajce)

Dodatni napotki pri dieti z jajci

Da boste karseda najbolj zadovoljni z rezultati diete in, da boste najhitreje izgubili odvečne kilograme priporočamo, da poleg prehranjevanja po jedilniku upoštevate še dodatne napotke:

  • Kuhano zelenjavo in meso lahko začinite z vegeto
  • Ne pijte alkoholnih pijač
  • Jedi in živila iz jedilnika lahko jeste vroča ali hladna
  • Jejte v točno določenem zaporedju (ne zamenjujte živil za zajtrk z živili za večerjo)
  • Ne izpuščajte nobenega živila in/ali obroka v dnevu

Za hitrejše rezultate pri hujšanju priporočamo, da se držite personaliziranega jedilnika.

Če še niste, si izračunajte Indeks telesne mase.

Dieta

1. danZajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona… – ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1 pomaranča, 1 kuhano jajce, 1 kislo mleko (ali jogurt)
Večerja: 2 paradižnika ali 2 dcl paradižnikove mezge, 2 kuhani jajci, 1/2 kg zelene solate (mala glavica) ali kumar, 2 prepečenca
2. danZajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona… – ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1 pomaranča, 1 jajce, 1 kislo mleko, 2 prepečenca
Večerja: 125 g mlete govedine, 1 paradižnik (ali 1dcl mezge), 1 prepečenec, 1 skodelica čaja ali kave
3. danZajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona… – ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1 pomaranča, 1 kuhano jajce, 1 kislo mleko, 1 manjša glavica solate, 1 pomaranča
Večerja: 125 g mletega mesa, 1 pomaranča, 1 prepečenec, 1 skodelica kave ali čaja
4. danZajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona… – ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 125 g skute z malo mlečne maščobe (lahko pa tudi sira mozzarele), 1 paradižnik, 1 prepečenec
Večerja: 125 g mletega mesa, 2 paradižnika ali 2 dcl paradižnikove mezge, 1 jabolko, 1 prepečenec
5. danZajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona… – ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 200 g kuhanega mesa ali ribe, 1 paradižnik, 1 prepečenec
Večerja: 500 g kuhane zelenjave (korenček, grah, krompir,…), 1 jajce, 1 paradižnik
6. danZajtrk: Jejte normalno, a zmerno.
7. danZajtrk: Jejte normalno, a zmerno.
8. danZajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona… – ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1 pomaranča, 1 kuhano jajce, 1 kislo mleko (ali jogurt)
Večerja: 2 paradižnika ali 2 dcl paradižnikove mezge, 2 kuhani jajci, 1/2 kg zelene solate (mala glavica) ali kumar, 2 prepečenca
9. danZajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona… – ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1 pomaranča, 1 jajce, 1 kislo mleko, 2 prepečenca
Večerja: 125 g mlete govedine, 1 paradižnik (ali 1dcl mezge), 1 prepečenec, 1 skodelica čaja ali kave
10. danZajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona… – ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1, pomaranča, 1 kuhano jajce, 1 kislo mleko, 1 manjša glavica solate, 1 pomaranča
Večerja: 125 g mletega mesa, 1 pomaranča, 1 prepečenec, 1 skodelica kave ali čaja
11. danZajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona… – ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 125 g skute z malo mlečne maščobe (lahko pa tudi sira mozzarele), 1 paradižnik, 1 prepečenec
Večerja: 125 g mletega mesa, 2 paradižnika ali 2 dcl paradižnikove mezge, 1 jabolko, 1 prepečenec
12. danZajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona… – ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 200 g kuhanega mesa ali ribe, 1 paradižnik, 1 prepečenec
Večerja: 500 g kuhane zelenjave (korenček, grah, krompir,…), 1 jajce, 1 paradižnik
13. danZajtrk: Jejte normalno, a zmerno.
14. danZajtrk: Jejte normalno, a zmerno.
15. danZajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona… – ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1 pomaranča, 1 kuhano jajce, 1 kislo mleko (ali jogurt)
Večerja: 2 paradižnika ali 2 dcl paradižnikove mezge, 2 kuhani jajci, 1/2 kg zelene solate (mala glavica) ali kumar, 2 prepečenca
16. danZajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona… – ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1 pomaranča, 1 jajce, 1 kislo mleko, 2 prepečenca
Večerja: 125 g mlete govedine, 1 paradižnik (ali 1dcl mezge), 1 prepečenec, 1 skodelica čaja ali kave
17. danZajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona… – ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1 pomaranča, 1 kuhano jajce, 1 kislo mleko, 1 manjša glavica solate, 1 pomaranča
Večerja: 125 g mletega mesa, 1 pomaranča, 1 prepečenec, 1 skodelica kave ali čaja
18. danZajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona… – ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 125 g skute z malo mlečne maščobe (lahko pa tudi sira mozzarele), 1 paradižnik, 1 prepečenec
Večerja: 125 g mletega mesa, 2 paradižnika ali 2 dcl paradižnikove mezge, 1 jabolko, 1 prepečenec
19. danZajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona… – ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 200 g kuhanega mesa ali ribe, 1 paradižnik, 1 prepečenec
Večerja: 500 g kuhane zelenjave (korenček, grah, krompir,…), 1 jajce, 1 paradižnik
20. danZajtrk: Jejte normalno, a zmerno.
21. danZajtrk: Jejte normalno, a zmerno.