15 dnevna dieta kemičnega razkroja iz bolnišnice Birmingham

Od kod prihaja dieta kemičnega razkroja?

15 dnevno dieto kemičnega razkroja je zasnovalo zdravstveno osebje na kardiološkem oddelku v bolnišnici Birmingham, ki se nahaja v zvezni državi Alabama v Združenih državah Amerike. Dieta je bila prilagojena bolnikom s kardiovaskularnimi boleznimi, ki so se pripravljali na operativni poseg, pred tem pa so se morali držati strogega režima prehranjevanja, zato da bi operacija srca potekala brez zapletov.

Kako deluje dieta kemičnega razkroja?

Pri dieti kemičnega razkroja je bistvo v tem, da se s pravilnim kombiniranjem živil na jedilniku učinkovito razkrajajo oziroma raztapljajo maščobne celice v telesu. To velja tako za predele maščevja v globljih strukturah kože kot za maščobo, ki se nabira na telesnih organih. Zato je pomembno, da strogo sledite obrokom oziroma živilom na jedilniku, obrokov ne preskakujete, ne mešate živil med seboj in ne nadomeščate predvidenih jedi z drugimi.

Koliko kilogramov je mogoče izgubiti z dieto?

Če se boste strogo držali jedilnika, tedaj lahko v 15 dneh izgubite do 10 kilogramov, v enem mesecu pa do 20 kilogramov. Pri tem se v vsakem tednu lahko dva dni skupaj ali dva dni po izbiri prehranjujete normalno in zmerno, pri čemer se vam ni potrebno držati predpisanega jedilnika.

Dodatni napotki pri dieti

Čeprav dieta kemičnega razkroja velja za varno in učinkovito, je priporočljivo, da se pred uporabo o tem posvetujete z zdravnikom. Če želite doseči optimalne rezultate, pa je potrebno poleg jedilnika upoštevati še nekaj dodatnih navodil, kot so:

  • Hrana ne sme biti začinjena z nobenimi drugimi začimbami razen s soljo in poprom
  • Pri določenih živilih in jedeh ni zapisane natančne količine, zato je potrebno slediti zmernosti
  • Prigrizki med obroki (zajtrk, kosilo, večerja) niso dovoljeni

Za hitrejše rezultate pri hujšanju priporočamo, da se držite personaliziranega jedilnika.

Če še niste, si izračunajte Indeks telesne mase.

Dieta

1. danZajtrk: črna kava ali čaj, pol grenivke, 1 preprečenec, 1 žlička arašidovega (kikiriki) masla
Kosilo: 1/2 skodelice tune, 1 prepečenec, črna kava ali čaj
Večerja: 2 rezini mesa (90 g), 1 skodelica stročjega fižola, 1 skodelica pese, 1 majhno jabolko, 1 skodelica vanilijevega sladoleda
2. danZajtrk: 1 jajce, pol banane, 1 prepečenec, črna kava ali čaj
Kosilo: 1 skodelica skute, 5 slanih krekerjev (npr. Tuc krekerji)
Večerja: 2 hrenovki, 1 skodelica brokolija, pol skodelice korenja, pol banane, pol skodelice vanilijevega sladoleda
3. danZajtrk: 5 slanih krekerjev, 1 rezina sira Gauda (z manj maščobe), majhno jabolko, črna kava ali čaj
Kosilo: 1 trdo kuhano jajce, 1 prepečenec
Večerja: 1 skodelica tune, 1 skodelica repe, 1 skodelica cvetače, pol melone (manjše), pol skodelice vanilijevega sladoleda
4. danZajtrk: Danes se ne držite diete. Jejte normalno in zmerno.
5. danZajtrk: črna kava ali čaj, pol grenivke, 1 preprečenec, 1 žlička arašidovega (kikiriki) masla
Kosilo: 1/2 skodelice tune, 1 prepečenec, črna kava ali čaj
Večerja: 2 rezini mesa (90 g), 1 skodelica stročjega fižola, 1 skodelica pese, 1 majhno jabolko, 1 skodelica vanilijevega sladoleda
6. danZajtrk: 1 jajce, pol banane, 1 prepečenec, črna kava ali čaj
Kosilo: 1 skodelica skute, 5 slanih krekerjev (npr. Tuc krekerji)
Večerja: 2 hrenovki, 1 skodelica brokolija, pol skodelice korenja, pol banane, pol skodelice vanilijevega sladoleda
7. danZajtrk: 5 slanih krekerjev, 1 rezina sira Gauda (z manj maščobe), majhno jabolko, črna kava ali čaj
Kosilo: 1 trdo kuhano jajce, 1 prepečenec
Večerja: 1 skodelica tune, 1 skodelica repe, 1 skodelica cvetače, pol melone (manjše), pol skodelice vanilijevega sladoleda
8. danZajtrk: Danes se ne držite diete. Jejte normalno in zmerno.
9. danZajtrk: črna kava ali čaj, pol grenivke, 1 preprečenec, 1 žlička arašidovega (kikiriki) masla
Kosilo: 1/2 skodelice tune, 1 prepečenec, črna kava ali čaj
Večerja: 2 rezini mesa (90 g), 1 skodelica stročjega fižola, 1 skodelica pese, 1 majhno jabolko, 1 skodelica vanilijevega sladoleda
10. danZajtrk: 1 jajce, pol banane, 1 prepečenec, črna kava ali čaj
Kosilo: 1 skodelica skute, 5 slanih krekerjev (npr. Tuc krekerji)
Večerja: 2 hrenovki, 1 skodelica brokolija, pol skodelice korenja, pol banane, pol skodelice vanilijevega sladoleda
11. danZajtrk: 5 slanih krekerjev, 1 rezina sira Gauda (z manj maščobe), majhno jabolko, črna kava ali čaj
Kosilo: 1 trdo kuhano jajce, 1 prepečenec
Večerja: 1 skodelica tune, 1 skodelica repe, 1 skodelica cvetače, pol melone (manjše), pol skodelice vanilijevega sladoleda
12. danZajtrk: Danes se ne držite diete. Jejte normalno in zmerno.
13. danZajtrk: črna kava ali čaj, pol grenivke, 1 preprečenec, 1 žlička arašidovega (kikiriki) masla
Kosilo: 1/2 skodelice tune, 1 prepečenec, črna kava ali čaj
Večerja: 2 rezini mesa (90 g), 1 skodelica stročjega fižola, 1 skodelica pese, 1 majhno jabolko, 1 skodelica vanilijevega sladoleda
14. danZajtrk: 1 jajce, pol banane, 1 prepečenec, črna kava ali čaj
Kosilo: 1 skodelica skute, 5 slanih krekerjev (npr. Tuc krekerji)
Večerja: 2 hrenovki, 1 skodelica brokolija, pol skodelice korenja, pol banane, pol skodelice vanilijevega sladoleda
15. danZajtrk: 5 slanih krekerjev, 1 rezina sira Gauda (z manj maščobe), majhno jabolko, črna kava ali čaj
Kosilo: 1 trdo kuhano jajce, 1 prepečenec
Večerja: 1 skodelica tune, 1 skodelica repe, 1 skodelica cvetače, pol melone (manjše), pol skodelice vanilijevega sladoleda